tisdag 12 juni 2012

Sommartider








































Jag har semester för tillfället och jag kan lova er att det har varit välbehövligt. Idag så har jag umgåtts med mina underbara arabbrudar. Dom kan alltid få mig att glömma allting annat som snurrar på, åtminstone för en liten stund. De är den bästa terapi man kan hitta i hela världen. Idag satt jag och Mellizza länge tillsammans i boxen. Mellizza låg och sov med sitt huvud i mitt knä, såna stunder är helt fantastiska, såna stunder kan inte beskrivas med ord.
Mellizza börjar bli rejält tjock nu, de senaste dagarna har hon varit lite mera trött än vanligt också och inte ätit ordentligt.. det gör mig lite orolig, men det ska nog ta några veckor till ännu innan hon fölar.

// annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar