onsdag 21 mars 2012

Spring is in the air

Oj vad det är härligt med vår. Försökte borsta lite hår av pälsklingarna igår och jag såg ut som en brun snögubbe efteråt.
For ut på en barbacka tur med gangsterbruden också.. haha.. Hon gjorde verkligen skäl för sitt smeknamn kan jag lova er och det kändes som att sitta på en tidsinställd atombomb. Med jämna mellanrum kom det små explosioner också. Som tur var satt jag kvar. Bruden har minsann vårkänslor för tillfället tror jag, nästa gång jag ska rida så kan det hända att jag sätter sadel på. Sitter lixom lite stadigare då. Minna brukar ju vanligtvis inte vara så fjantig, men under gårdagens tur så var hon livrädd för små mini snömonster och de STOOOOOORA snömonsterklimparna. Sen träffade vi på en HEMSK cykel som väste och skrämde henne så förskräckligt att vi var tvungna att hoppa ner i diket för att den inte skulle se oss..

// Annelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar