söndag 26 februari 2012


Egentligen var dte bara meningen att jag skulle till stallet och fota lite idag. Det var ju så härligt väder och Pirayan har ett par dagar ledigt. Bra med lite pauser, eller pauser rätt ofta så allt får sjunka in. Hur som helst så tyckte unghästarna att min kameraväska var väldigt intressant. De gick efter mig i nästan 1 timme, snusade, smakade och försökte öppna den. Jag var ju förståss inte riktigt lika glad att ha 3 stycken hästar i famnen, som skymmer sikten och är ivägen hela tiden, men de är ju så härliga när dom vill vara med. Man vill ju inte ta ifrån dem deras nyfikenhet.

Pirayan tyckte minsann inte att han skulle ha ledigt. Han kom travande efter mig till grinden och bad att få komma in en stund. De går ju inte att motstå när de ser så förväntansfulla ut... Så han fick kom in en stund och äta lite mat.

Bilderna från idag tror jag blev rätt så bra, har inte hunnit sätta in dem på datorn eller redigera ännu, men ska se om jag hinner imorgon. Försökte ta lite bilder hur det ser ut här på Naturligt Hästliv. Det kanske finns nånn av er som inte varit hit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar