onsdag 22 februari 2012

Välkommen till Naturligt Hästliv

I denna blogg ska ni få följa med vad vi sysslar med och gör med våra hästar här på lösdrifts stallet Naturligt Hästliv i Kållby. Jag som äger stallet heter Lisa och själv har jag 4 hästar för tillfället. En tvåårig arab som heter Cobrah, en treårig quarter valack som kallas för Keyjey och ett treårigt appaloosa sto som kallas för Tuffy. Sen äger jag ochså en tinker vid namn Tinnock, men han är utlånad för tillfället till Malax Sedan finns det ganska så många inhyrda hästar, närmare bestämt 13 stycken. hoppas jag räkna rätt nu och inte glömde någon. Alla som har sina hästar här hos mig kommer att själva få skriva och berätta om deras häst/hästar, vardagen med dem och kanske även äventyr som sker. Vi får se. Följ med..../Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar