torsdag 23 februari 2012

En dag i korthet

Min dag på "ranchen" i korthet....har gjort det vanliga, utfodrat hästarna i morse. Då släpper jag in dem en och en eller två åt gången, så får de söka sig till en ledig box, där jag sen ger dem mat. Med de flesta hästar här går det bra, det finns några stycken som jag behöver ta in i grimman annars går de på upptäcksfärd runt stallet eller dylikt;) Sen finns det en super "farfar" här på gården som ganska ofta hjälper till med mockningen i hagen. De precis gjorde han idag, så istället för det fick jag gå en promenad med hunden. Helt LYXIGT så här en vanlig torsdag förmiddag:) tänkte glömma att jag ju faktiskt plockade ner en liten hage idag, som hästarna lyckats riva under natten.

Mina flickor har haft lektion på Misteli och Bella idag på eftermiddan, medan jag själv satt upp på min gosiga Tuffy. Sen då jag lär mig skall jag väl få in några bilder också, men tills det så får de övriga stallgänget bidra med det :) :) Lisa

1 kommentar: